Nu är gipset borta.

Hejsan!
Förra fredagen åkte jag till Torsby sjukhus och fick gipset borttaget.
Det behövdes inte några verktyg, för gipset följde med i strumpan när sköterskan tog av den.
Foten såg "fin" ut! (om man nu kan säga det om en fot med sår/ärr och torrt skinn).
Jag fick gå vidare till en sjukgymnast som visade hur jag skulle hålla foten i trim.

Jag haltar fortfarande ganska mycket pga. att stortån är stel.
Det går inte att böja den uppåt, så det rullar liksom inte på när jag går.
Annars känns det bra, det är underbart att slippa duscha med foten i en plastpåse
och att även kunna tvätta den noga och smörja in den efteråt :)
Ärret har läkt otroligt fort också. Bra läkkött kanske? (Tack pappa!)
Jag ska lägga upp bilder någon dag så ni får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0