Dan före dopparedan

Hejsan!

Jag har skapat den här bloggen för att dokumentera min
operation och rehabilitering av Hallux Valgus. 
Imorgon klockan 08:00 ska jag operera högerfoten på
Torsby sjukhus. (Vänstern får vänta tills våren)

Jag har hittills varit mest laddad för operationen, liksom längtat.
Men nu börjar nervositeten sakta men säkert smyga sig på.
Jag drömde inatt om att operationen var färdig.
Men det såg verkligen inte bra ut.
Knölen såg större ut än innan op.
Det är ju sådana saker man är rädd ska hända.
Men jag tror faktiskt att det kommer gå ganska bra.
Jag kommer vara vaken och få lokalbedövning.
Hoppas att man får lyssna på musik under tiden.
Jag tar iallafall med mig ipoden!
Har ingen lust att lyssna på när dom sågar/filar i benet.













Kommentarer
Postat av: Terra

Lycka till imorgon nu gumman. Det kommer gå bra! PUSS <3

2009-09-07 @ 16:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0