En så enkel sak..

..som att bära ett vattenglas från köket till mitt rum, kan vara något av det svåraste
jag gjort idag.

HUR bär man sig åt när man inte får stöta i golvet med foten?
Jo, man står på ett ben och fyller på vattenglaset.
Sedan sträcker man sig och ställer glaset längst bort på bänken.
Hoppar förbi glaset, men ändå inom räckhåll.
Sträcker sig bak och tar glaset, för att sedan placera det på nästa bänk.
Och så fortsätter det, ända tills man inte har någon mer yta i lagom höjd.
Då får man ställa glaset på golvet, det fungerar det också. Bara liiite jobbigare.

Jag gjorde nyss denna procedur och när jag var färdig så rann svetten!
Då ska det ändå tilläggas att köket ligger sisådär 4 jävla meter från mitt rum!
Man ska fan vara glad att man föddes med två armar och två ben :)

Nu har jag tagit en smärtstillande tablett i förebyggande syfte.
Hur länge kan en lokalbedövning sitta egentligen?
Fick den ca 10.00-10:30 och den sitter i än liksom.

Nu blir det en film och sedan Zzzzz...
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0