Haha!

Just det, på operationen idag var det med en tjej som hade praktik.
Antar att hon läser till sjuksköterska.
När doktorn kom in så blev hon nervös och sa:
"Det här är den första benoperationen jag ser på. Vi får se om jag klarar av det,
eller om jag kanske hoppar av utbildningen efter den här operationen."

Dom skar liksom upp min fot med ett 8 centimeters snitt.
Klippte av ett ben, flyttade stortå-leden, satte in två skruvar och sågade ner benknölen.
Jag var dessutom vaken! (som nämnts tidigare).
Men när operationen var färdig så tittade jag på henne och sa:
"Gick det bra med dig? Vågade du titta?"

Ni förstår det komiska, annars är ni inte så komiska! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0