Hittade en förskräcklig bild

Hejsan!

Det har inte hänt så mycket sedan sist med fossingen.
Därav gles uppdatering.
Imorgon ska jag åka till Torsby och stygnen ska tas, plus att gipset ska bytas.
Jag hoppas verkligen jag får ett mindre gips så att jag kan gå på foten.
Hela den högra vaden har nämligen tappat musklerna.
Den är alldeles smal, slapp och mjuk. Haha!

Jaja, nu till det jag skulle visa er.
Hittade en bild på mina fötter. Tror den är tagen för nästan ett år sedan.


Haha! Den är verkligen otroligt motbjudande.
Men där ser ni iallafall hur stor och "i vägen" knölen verkligen var.

Har skurit ut bilden från den här bilden:



Det är därför den ser lite knäpp ut.

Kommentarer
Postat av: Ella

Hoppas de blir bra för dig :D

2009-09-23 @ 19:45:21
URL: http://ellalalala.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Hej!

Jag undrar hur du gick till väga för att få en operation?

Mina fötter ser precis ut som dina och jag kan inte längre ha vanliga skor.

Jag har hela vintern fått gå i slipinskor då det gör för ont att ha andra skor.

Mvh Bonnie

2011-02-26 @ 22:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0