Nu händer det grejer

Det var ett rent helvete att vakna upp och vara ensam hemma.
Eller ja, min bror och hans tjej ligger och sover i källaren..
Jag klarade av att göra mig frukost iallafall, stolt!
Sedan skulle jag ha med ett vattenglas in till soffan i vardagsrummet.
Så jag la ett underlägg på en köksstol och ställde glaset där på, sedan drog jag bara in stolen.
Perfekt knep :)

Just i detta nu så håller känseln på att komma tillbaka.
Känner att det värker och stramar lite. Har tagit en tablett i förebyggande syfte igen.
Blir nog en hel del tabletter under dagens gång. Uh, nervigt!



Som ni ser så vill foten gärna ligga inåt.
Den är ganska tung och svår att styra, men nu kan jag iaf röra på fotleden igen :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Naww kraken :(

2009-09-09 @ 14:19:18
URL: http://l3nne.blogg.se/
Postat av: airy*

Ajj! Vad har hänt? :O

2009-09-23 @ 19:42:24
URL: http://airy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0